اسلایدر

اولین روز من – قسمت دوم
هواداران چلسی

روز اول حضور در باشگاه و تیم چلسی می تواند برای هر بازیکنی مهم و جالب باشد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، نخستین روز هر بازیکنی در محیط کاری جدیدش جالب خواهد بود که سری دوم صحبت های بازیکنان در خصوص روز نخست خود در چلسی را بیان کرده اند.

خوان ماتا

من از والنسیا آمدم و آندره ( ویلاس بواس ) را در دفترش دیدم ، جایی که ما کمی باهم در خصوص همه چیز صحبت کردم. من سپس به استمفوردبریج رفتم و تمام تست های پزشکی را همراه با دکتر تیم انجام دادم.

روز بعد پروازی داشتم به سوی والنسیا تا بتوانم با همه خداحافظی کنم و سپس مستقیم به اینجا ( لندن ) بازگشتم. پتر چک اولین بازیکنی بود که من دیدم. بازیکنان یک روز تعطیل بودند ، اما او چون مصدوم بود در کوبهام به درمان مصدومیتش مشغول بود، سپس با هم صحبت های خوبی کردیم.

اوریول رومئو

اولین روزی که من به اینجا آمدم با گری استکر ( مسئول ارتباطات بازیکنان ) بودم ، کسی که همه چیز را برایم توضیح داده بود و سعی می کرد به من احساس راحتی بدهد.

من با فرناندو ( تورس ) صحبت کردم و او به من نکات مختلفی در مورد باشگاه را گفت، بعد از آن به تدریج با دیگر بازیکنان نیز هم نزدیک شدم. جان تری مسیرش را تغییر داد تا به من خوش آمد بگوید و به من گفت که اگر به چیزی نیاز داشتم از او بخواهم یا سوال کنم ، پس برای آن بسیار سپاسگزارم.

مطمئنا برای من تنها یک باشگاه جدید نبود و من وارد شهر جدیدی هم شده بودم ، به یک تیم دیگر با بازیکنان بزرگ. من از بارسلونا آمدم اما هنوز دوره کاملی برای من بوده است.

سم هاچینسون

من هفت ساله بودم ، بیاد دارم که به سوی هرلینگتون می رفتم ، من دقیقا در زمانی به چلسی آمدم که لیام بریدکات آ»د و جیانلوکا ویالی مربی بود. من او را ندیدم ، اما بیاد دارم که وقتی مصدوم شده بود یک عکس با او انداختم. چیز زیادی تغییر نکرد و من هم مصدوم بودم و بعد از مصدومیتم به باشگاه بازگشتم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:اولین روز من – قسمت دوم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری